sâmbătă, 7 martie 2009

Sambata=pregatire la romana

`Neaţa everyone!
Ce dimineaţă (minunată) ploioasă. Si nu întrebaţi de ce m-am trezit asa de devreme. Pur si simplu nu mai pot dormi, deşi .. azi-noapte m-am culcat pe la 1 si un sfert:d. M-am trezit pur si simplu ca sa-mi fac tema:O? omg .. Dar e bine ca am scris-o acum cand mi-au venit niste idei :>. Aseară nu aveam nicio idee si eram si prinsă în film;)).
Mi-e somn.Mi-e lene.Mi-e sete.Mi-e foame. Am toate stările posibile la ora asta. Mă duc sa-mi fac sandwich-uri:).
(dupa 20 de minute) Finnaly, acum ma simt mai bine 8->. Dar e fără 25:| ceea ce înseamnă ca trebuie sa mă îmbrac si sa mă duc la pregătire 8-|. Dar promit ca atunci cînd mă întorc, sa am idei mai bune de postari si poate o sa scriu si cîteva versuri:x. Ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu