joi, 26 martie 2009

Rutina noastră cea de toate zilele .. (nu ne-o mai da nouă)

Ca oricare alt om care-si termina programul la ora 16:00, asa si elevii claselor a opta îşi termina programul la ora 14:00. Mi-am adus -întâmplător- aminte ca astăzi apare revista Cool Girl pe care obisnuiesc s-o citesc si s-o colectionez totodată de la începutul anului trecut.
Am deschis-o la mijloc pentru a vedea "surpriza" (posterul). Dezamăgire! Pe faţă erau doi puşti emo .. pe lateral fiind scris Emo Love şi pe partea cealaltă cu Bill de la Tokio Hotel.
Dezamăgirea a trecut repede când am deschis la pagina 6 şi mi-a atras atenţia rubrica IN & OUT. E IN să participi la vernisaje. Chiar am fost la unul acum câteva zile, vernisaj foto al unei prietene de familie. Deci => că sunt IN :)). E OUT să fii dezordonată. Asta nu mai ţine de IN sau de OUT sau de cum bate vântul. E civilizaţie:d.
Am ajuns şi la Make-Up :x; rubrica mea favorită. Având în vedere că port ochelari, trebuie să fiu atentă ce machiaj îmi aleg astfel încât să se vadă un pic de după ochelari:d. Romantic sau Gothic? Amândouă-mi plac la nebunie şi cred că am să le încerc pe amândouă dar nu acum:d. Sper să se ivească o ocazie mai specială cât mai repede cu putinţă că să le pot încerca pe amândouă:).
Look what I've found! "Învaţă să spui NU!" Câteodată .. mi-ar folosi şi mie să spun NU şi câteodată chiar mă simt luată drept fraieră .. dar nu am ce face .. sau poate am. Am citit rubrica pe sărite şi mai-mai că m-am regăsit în ea:d.
Testeee!! Uraaaaaaaaaa!! Ceva ce mă va binedispune :d. Primul test, prima reacţie : "WHAT?!". Numele testului este: În ce film joci în capul lui? .. Okay .. pot să-mi imaginez fără să mă uit la răspunsuri .. Romantic, Horror şi [ahem] +18:)).
WOW! Aporape că m-am potrivit cu ei. La prima şi la ultima, evident:)). În locul celor Horror au pus "Protagonista unui film de Oscar" :)). -după 10 minute- Mi-a ieşit ultima:)).Nici nu ştiu de ce. Adică ar fi trebuit să iasă altceva. Ce tâmpenie:)). NEXT -> Ce fel de mireasă vei fi? Răspuns: Romantică. Şi aici a ieşit cam stupid ..
Trecem peste Gay PPL şi peste cum a fost înjunghiată Sorina de 19 ani .. şi ajungem la ceva mai vesel. Nu că nu m-ar atrage să citesc dramele altora dar pur şi simplu .. nu prea mă pasionează asta acum. Nu m-a pasionat niciodată. Dacă aş şti că acea persoană există, aş sta şi aş ascultă-o cu mare plăcere .. poate fi o scriitoare foarte bună care-şi imaginează totul ca pe cea mai mare dramă ever.
Movie News:x. Primul şi cel mai important: Confessions of a Shopaholic. Trebuie să-l văd:)). Şi cam atât:)). La cărţi nu mă uit că am în plan să citesc altceva ..
Zodiac^^. Mă cert cu iubitul. Care iubit:))? Bine că stau foarte bine cu banii pe luna asta. Deci e rost de shopping^^.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu