miercuri, 18 martie 2009

a NEW beginning

Aş putea spune că e un coşmar, dar aş minţi extrem de mult. În fond şi la urma urmei, nici nu e foarte incomod.
Nu-i aşa că vorbesc ca proasta aici fără să ştii măcar care e subiectul? În mod evident, răspunsul e afirmativ. Este vorba despre o zi (defapt seară) în care am să-mi scriu prima impresie despre aparatul dentar pe care efectiv îl am acum în gură.
(Continui ideea de mai sus): Şi plus de astea, arată şi bine:d. Nu că vreau să fac reclamă, dar chiar aş putea spune că nu mă va împiedica să mănînc sau să pot să râd alături de ceilalţi. Am învăţat din alte experienţe (exemplu: ochelarii:d) că nu trebuie să te închizi în cameră şi să plângi mult şi bine sperând că o să te trezeşti şi o să zici: "was just a simple dream". Nici gând! Eu am încredere că după un an o să pot să zâmbesc fără probleme şi exact cum mi-a zis şi doamna dirigintă: "o să dai băieţii pe spate.ascultă-mă pe mine". Poate are dreptate. În fond şi la urma urmei (mi-am format un tic verbal cu ăsta)nu mi-e ruşine cu faptul că port ochelari sau că am nişte sârme-n gură. Ştiu doar că ele mă ajută şi că într-o bună zis o să zic: "goodbye" ..
E scurt, dar concis:d.

Un comentariu:

  1. ma bucur ca nu ai avut nici o retinere sa scri acest post despre aparatu tau dentar :) ar trebui i ca celelalte fete sa te urmeze :D Take care :*

    RăspundețiȘtergere