duminică, 8 martie 2009

8th March


Happy Birthday to all the women in the world!
Am primit flori \:d/. Da. Deşi nu sunt femeie, am primit flori:d. Simt că fac parte din societatea feminină:)).
Şi-acum îmi vine-n minte o melodie:)) *ahem*
"I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way" (Meredith Brooks - Bitch)

Şi eu care credeam că melodia asta o cântă Pink acum câţiva ani:)). Seamănă foarte bine la voce cu Pink. De aici şi confuzia. Dar melodia e pe gustul meu:d. Acum, lăsând la o parte gusturile, chiar trebuie să plec, estem invitaţi la grătar. Aah femeile astea cum ar zice văr-meu:)). See ya >:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu