vineri, 6 martie 2009

Vineri seara .. e plin de fete:))

Hey everyone!
Ce faceţi? Eu mă simt fascinată de ceea ce văd aici. Deşi .. la o primă aruncare de ochi nu ţi se pare cine ştie ce greutate ("un fleac..") dar nuu. Găseşti lucruri foarte tari aici^^.
Nu ştiu să fac trecerea de la un subiect la altul. Omoară-mă. Nu-i aşa că ţi se pare o crimă extraodrinară şi de neiertat că nu ştiu să fac trecerea de la un subiect la altul? O să pun buline de acum încolo:p.
Mă fascinează reclama de la Milka^^:)). Mai ales că sunt fan Milka de când mă ştiu 8->. Am şi un tricou mov cu Milka. Ţin foarte bine minte, încă nu m-a lăsat memoria, dar naiba mai ştie pe unde e:)). Guess what color :> .. purple, în mod evident.
Abia aştept să se termine emisiunea "Vedete-n figuri" de pe Prima ca să mă pot uita la filmul care urmează imediat; film numit "Ce-şi doresc femeile" (What Women Want).
(după 15 minute) Iată că s-a terminat şi emisiunea. Mă duc să mă uit la film:p. Good night >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu